Onderhoud en storingen

Storing in gedeelte van het Oirschotse netwerk

1 oktober 2019 12:00u: De storing is verholpen.

1 oktober 2019 10:30u: De breuk is inmiddels gelokaliseerd. Monteurs zijn op dit moment bezig met herstel van de glasvezel. Verwacht wordt dat de werkzaamheden over enkele uren zijnĀ  afgrond.

30 september 2019 16:38u: Door werkzaamheden aan de weg bij de Pallande in Oirschot is een kabel van KempenGlas geraakt, waardoor een achttal adressen momenteel geen verbinding hebben. Monteurs zijn vanmiddag en vanavond ter plaatse geweest, maar hebben de schade nog niet precies kunnen lokaliseren, omdat er op meerdere plaatsen gegraven is. Morgenochtend wordt bij daglicht verder gezocht om het herstel zo spoedig mogelijk te kunnen aanvangen.

Gepland Onderhoud

KempenGlas backhaul 3 oktober 0.00 uur 6.00 uur

Op 3 oktober tussen 0.00 uur en 6.00 uur voert Eurofiber werkzaamheden uit aan de darkfiber backhaul tussen Eindhoven EFX en KempenGlas en POP Moergestel, als gevolg daarvan is er in de genoemde periode geen DVB-C (televisie via coax) signaal beschikbaar in het KempenGlas netwerk.

Voor de IP diensten is er GEEN impact, dit verkeer zal voorafgaand aan het onderhoud omschakelen naar de redundante backhaul tussen Eindhoven NL-DC en POP Eersel.

Melding schade bij graafwerkzaamheden

Voor het melden van schade aan het KempenGlas-netwerk als gevolg van graafwerkzaamheden, kunt u contact opnemen met Spitters op telefoonnummer 040-2580830. Dit nummer is uitdrukkelijk niet bedoeld voor het melden van onderbrekingen van de dienstverlening op het netwerk aan leden. Neem daarvoor contact op met uw provider.